چهارشنبه 2 خرداد 1403 | Wednesday 22 May 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرا رسیدن سوم خردادماه اولین همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی ساوه به منظور بزرگداشت این روز حماسی با حضور امام جمعه ساوه، مدیرکل امور روستایی استانداری مرکزی، منتخب مردم ساوه و زرندیه، فرماندار، جمعی از مسوولان محلی در امامزاده شاهزاده اسماعیل (ع) روستای یل آباد از توابع بخش مرکزی ساوه همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی امام جمعه ساوه در این مراسم اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما با یکدیگر متحد شده بودند تا نظام اسلامی را سرنگون کنند اما امدادهای غیبی و هدایت ولایت فقیه، حماسه‌ای را در سوم خردادماه خلق کرد که چشم جهانیان را متحیر و دشمنان را وحشت‌زده کرد.
حجت‌الاسلام سید حسین تقوی افزود: حماسه سوم خردادماه که موجب آزاد سازی خرمشهر گردید در سایه ایمان به ولایت فقیه و با شجاعت، شهامت و جانفشانی رزمندگان اسلام خلق شد.
وی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، دشمنان انقلاب از روحیه شهادت‌طلبی مردم ولایی ایران اسلامی در هراس هستند.
به گزارش ایسنا، فرماندار ساوه نیز در این مراسم گفت: با گذشت 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد دشمنی‌های دشمنان انقلاب در انواع گوناگون بوده‌ایم و که بزرگترین آنها جنگ تحمیلی بود.
علی محمد گلستانی‌فرد افزود: یکی از سخت‌ترین مراحل جنگ عملیات بیت‌المقدس بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و نتیجه آن به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.
وی با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس اوج ایثارگری، از خودگذشتگی و توکل بر خدا را در رزمندگان شاهد بودیم، تصریح کرد: با محاسبات معمولی نظامی این پیروزی غیرقابل امکان بود مگر با اتکاء به ذات الهی و رشادت‌های رزمندگان که به حول قوه الهی تحقق یافت.
وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با همان روحیه ولایتمداری که در بین مردم ایران اسلامی وجود دارد و در عمل به منویات مقام معظم رهبری، کشور ایران به عنوان کشور برتر منطقه شناخته خواهد شد.
گلستانی‌فرد گفت: روشنگری نسل جوان نسبت به جانفشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس رسالت و تكلیف همه آحاد جامعه است.
گفتنی است، بخش مرکزي شهرستان ساوه داراي یکصد روستا و حدود 37 هزار جمعيت است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group