سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

مدیر کل روستایی استانداری مرکزی گفت: در جریان بازدید از 6 روستای بخش مرکزی ساوه 2 میلیارد ریال برای تکمیل و یا اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت و همچنین برای تأمین برخی تجهیزات لازم نیز مساعدت‌های لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، مدیر کل امور روستایی استانداری مرکزی به همراه فرماندار ساوه، منتخب مردم ساوه و زرندیه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روستاهای آوه، هریسان، اوجان، قره چای، احمد آّباد و یل آباد از توابع بخش مرکزی ساوه بازدید بعمل آورده و ضمن استماع مشکلات روستائیان از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفتند.

سیامک سلیمانی در حاشیه این بازدید، در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش مسوولان و حمایت دولت اقدامات قابل توجهی در روستاها شکل گرفته است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مسوولان، حضور در روستاها و شناسایی نیازها و مشكلات احتمالی آنان است که در جریان این بازدیدها در راستای رفع نیازهای آنان تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

مدیر کل روستایی استانداری مرکزی اظهار کرد: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی، بهسازی ورودی روستاها، تکمیل پروژه پل قره‌چای، تأمین آب شرب بهداشتی و سالم، احداث سالن ورزشی و ... از جمله این پروژه‌هاست.

براساس این گزارش، در جریان بازدید مسوولان از این روستاها اشتغال جوانان، عدم اختصاص حق آب از سد الغدیر برای کشاورزان، تأمین آب شرب بهداشتی، نبود سالن ورزشی در روستاها، ایجاد تقاطع غیر همسطح برای ورودی روستای قره چای، ساماندهی حریم جاده‌ها، واگذاری زمین برای احداث مسکن جوانان روستایی، اجرای طرح‌های هادی و ... از جمله مشکلاتی بود که توسط روستائیان مطرح شد.

گفتنی است، بخش مرکزي شهرستان ساوه داراي یکصد روستا و حدود 37 هزار جمعيت است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group