سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

جلسه شوراهای اسلامی استان مرکزی با روسای شوراهای شهرستان زرندیه با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، فرماندار زرندیه در این جلسه در سخنانی گفت: شوراهای اسلامی پل ارتباطی بین مردم و مسوولان و برخواسته از بطن جامعه و منتخبان مردم هستند.
علی رضا هدایتی افزود: شوراهای اسلامی باید با برقراری پیوند عمیق با مردم در راستای توسعه عمران و آبادانی منطقه تلاش ‌کنند.
وی اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند با برنامه‌ریزی و اجرای طرحهای مورد نیاز جامعه در جهت رشد و توسعه کشور گام‌های موثری بردارند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان زرندیه دارای پتانسیل های مطلوب در بخش های مختلف است، افزودند: با تلاش مسئولان در بکارگیری این پتانسیل ها می توان این شهرستان را به شرایط مطلوبتر رساند.
به گزارش ایسنا، امام جمعه زرندیه نیز در این جلسه گفت: وظیفه تمام مسوولان خدمتگذاری به مردم و تلاش برای خدمت رسانی به ملت به عنوان یک تعهد قانونی و شرعی است در این میان شوراها به عنوان تجلی اراده مردم نقش مهمتری دارند.
حجت الا سلام محمد علی علم الهدی افزود: اعضای شورای که معرف حضور مردم در تصمیم گیری‌های هستند باید با احساس تکلیف در برابر مردم بتوانند خواسته‌های به حق آنها را از مسوولان مطالبه کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group