سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان محلی که در سالن اجتماعات آموزشکده سما شهرستان ساوه برگزار شد، از رابطان فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه در این مراسم در سخنانی گفت: رابطان فرهنگی پل ارتباطی این نهاد با دانش آموزان هستند.
محمد تقی جوادی افزود: از آنجائیکه دانش آموزان محروم دارای استعدادهای مطلوبی هستند، امروز دستاورد تقویت رابطان فرهنگی، پرورش نخبگان و اندیشمندانی است که با کمک‌های این نهاد توانسته اند به این درجه علمی برسند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یك هزار دانش آموز و 350 دانشجو تحت پوشش این نهاد مقدس هستند، اظهار کرد: در سال 1390بالغ بر 700 میلیون ریال جهت كمك هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان مساعدت شد که امیدواریم در سال جاری شاهد افزایش 60 درصدی آن باشیم.
وی حمایت از دانش آموزان و دانشجویان را بستری برای موفقیت بیش از پیش آنان دانست و بیان کرد: این مهم با حمایت رابطان فرهنگی محقق شده و تلاش آنان به عنوان بازوان توانای این نهاد در ارائه خدمات ستودنی است.
جوادی رسیدگی به وضعیت معیشتی، امور تربیتی، اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان را از جمله فعالیت‌های داوطلبانه رابطان فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر194 رابط فرهنگی مدارس با کمیته امداد امام شهرستان ساوه همکاری دارند.
گفتنی است در این مراسم از 62 نفر از رابطان فرهنگی مدارس با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group