سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

مسوول واحد GIS شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه از بهره برداری این نرم افزار در راستای خدمت بهینه به مشترکین خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، مهدی شرافت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این نرم افزار که سامانه اطلاعات جغرافیایی مشترکین را در بر دارد و شامل برداشت و ثبت اطلاعات خدمات مشترکین، شبکه توزیع، حوادث آب، نقشه ساختمان ها ، خطوط انتقال و ... است که در حال حاضر خدمات مشترکین و حوادث آن تکمیل و به بهره برداری رسیده و ادامه کار که مربوط به شبکه است نیز آغاز شده است.
وی بیان کرد: با راه اندازی این طرح شهروندان کافی است با تماس با شماره تلفن 122 کلیه و بدون مراجعه به این اداره درخواست های خود را مطرح کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه هزینه اجرای پروژه GIS این شهر با اعتبار اولیه 150 میلیون ریال آغاز و بهره برداری کامل آن 500 میلیون ریال پیش بینی شده است ، اظهار کرد: اعتبار این طرح از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب شهرستان تامین شده است.
وی تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در سطح استان در شهرستان ساوه آغاز شده و شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه به عنوان یکی از شرکتهای برتر در کشور فعالیت می کند.
شرافت با بیان اینکه با اجرای کامل این طرح خدمات رسانی به مشترکان به طور چشم گیری ارتقا خواهد یافت، خاطر نشان کرد: GIS نمودن شبکه آب و فاضلاب این امکان را برای شرکت فراهم می کند تا به اتفاقات درشبکه ، حوادث غیرمترقبه به نحو مطلوب مدیریت شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group