سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

جلسه امضای تفاهم نامه اوقات فراغت و فعالیتهای فرهنگی سال 1391 کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان زرندیه با حضور حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول دبیرخانه هیأت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی و کارشناسان دبیرخانه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جماعات، مسئولین و رابطین 19 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی شهرستان در محل مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) مأمونیه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این جلسه، حضور ائمه جماعات در کانون های فرهنگی و هنری را بعنوان محور فعالیت، بسیار با اهمیت دانست و بر لزوم هماهنگی و همکاری بیش از پیش ائمه جماعات، هیأت امناء و مسئولین کانون ها تاکید کرد.
حسین محمودی فر از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های مختلف نام برد و افزود: خوشبختانه در حال حاضربا مدیریت خوب دبیرخانه استان و تلاش خداپسندانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان فعالیتهای خوبی را در کانون ها شاهد هستیم که البته این نقطه هدف نیست و در جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و تعالی و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی تلاش های زیادی لازم است.
وی اظهار کرد: ایجاد و تقویت خلاقیت، عضوگیری و تربیت نیروی جوان و نوجوان کارآمد و متعاقب آن تقویت باورها و اعتقادات مذهبی خانواده ها و توجه بیش از پیش به اقامه نماز و انجام فعالیتهای مسجد محور از مهمترین انتظارات موجود از کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.
. این مقام مسوول، تجهیز کانون ها به دستگاه فکس و خط تلفن، درجه بندی کانون ها، ایجاد خانه دیجیتال، تشکیل یک کانون تخصصی در شهرستان و تجهیز کانون های مساجد را از مهمترین درخواست های شهرستان از دبیرخانه استان برشمرد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول دبیرخانه هیأت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی نیز با تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های مساجد شهرستان، سیاستهای سال 91 دبیرخانه استان را برشمرد.
مسئول دبیرخانه مساجد استان اختصاص خط تلفن و دستگاه فکس به تمامی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اختصاص سهمیه کتاب و تجهیزات، ارائه مجوز خانه دیجیتال و کانون تخصصی را از جمله موارد قابل پیگیری برای شهرستان زرندیه دانست.
گفتنی است در ادامه این جلسه تفاهم نامه اوقات فراغت و برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی سال 91به امضای مسئولین 6 کانون فرهنگی و هنری مسجد روستایی و 13 کانون شهری و دبیرخانه مساجد استان رسید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group