سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم در حاشیه بازدید سرزده از نقاط مختلف پایانه مسافربری و مینی بوس‌های مسیر قم به ساوه اظهار داشت: در مصوبه دولت که چند روز پیش مجددا ابلاغ شده است به صورت صریح تاکید شده که نیروی انتظامی باید از تردد مینی بوس‌های بالای ۱۰ سال سن در سطح جاده‌ها جلوگیری کند.

قاسم باقری تصریح کرد: در سال ۸۹ بر اساس مصوبه ستاد حمل و نقل و سوخت کشور اقدام به ثبت نام ۹۵ دستگاه مینی بوس جدید کردیم که قرار بود ۲۰ میلیون تومان آن وام باشد، هشت میلیون تومان یارانه و سه میلیون تومان نیز مینی بوس فرسوده اسقاط شود، ولی متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

لزوم داشتن معاینه فنی معتبر مینی بوس‌های مسیر قم به ساوه

وی در ادامه سخنان خود خطاب به مسئول شرکت متولی حمل و نقل عمومی مسیر قم به ساوه بیان داشت: اگر عمر مینی بوس‌ها هم بالاست نباید وضعیت ظاهری نامناسبی داشته باشند و حتما باید صدور صورت وضعیت برای آنان منوط به داشتن معاینه فنی معتبر باشد.

مینی بوس‌های دانشجویان دختر از دیگر مسافران جدا شود

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم در ادامه دستورات لازم را در خصوص بهبود وضعیت موجود صادر کرد و گفت: باید تلاش شود مینی بوس‌های دانشجویان دختر از دیگر مسافران جدا شده و همچنین در ساعاتی که پیک مسافر وجود ندارد، مینی بوس‌ها در داخل گاراژ مستقر شوند.

وی تصریح کرد: باید هماهنگی‌های لازم را با شهرداری انجام دهید و نسبت به احداث سایبان در مقابل در شرکت اقدام کنید تا مسافران بتوانند تا تکمیل شدن مینی بوس در این مکان استقرار یابند.

سوار کردن بیش از ظرفیت مینی بوس غیرقانونی است

باقری ادامه داد: سوار کردن افراد بیش از ظرفیت مینی بوس غیر قانونی است و باید از این کار نیز جلوگیری به علم آید تا رضایت خاطر مسافران حاصل شود.

قصد ایجاد چالش برای هیچ نهاد یا شخصی را نداریم

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم نیز در حاشیه این بازدید گفت: ما به عنوان نماینده مردم، خواسته آنان را به گوش مسئولان می‌رسانیم و هدف ما خیر است و قصد ایجاد چالش برای هیچ نهاد یا شخصی را نداریم.

علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: مسائل و مشکلاتی که از طریق شورای اسلامی شهرستان قم منعکس می‌شود، خواسته مردم است و نظر شخصی فرد خاصی نیست، مسئولان هم باید مشکلات مطرح شده را جدی بگیرند و در صدد رفع آن برآیند.

اقدام سریع مدیر کل حمل و نقل قم جای تقدیر دارد

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به دلیل سرعت عمل در رسیدگی به مشکلات مطرح شده، افزود: اینکه یک مدیر با این سرعت به مشکلات رسیدگی کرده و شخصا برای بررسی موارد مطرح شده اقدام کند، جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: مسئولان شرکت حمل و نقل متولی ناوگان عمومی قم به ساوه نیز باید نسبت به اجرای دستورات مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم اقدام کرده تا رضایت مردم که به فرموده امام راحل ولی نعمتان ما هستند، حاصل شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group