سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

به مناسبت فرا رسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن همایش پیاده روی خانوادگی روستایی با حضور جمعی از مسوولان و روستائیان با عنوان از حرم تا حرم از امامزاده بی بی شرف خاتون روستای قردین تا امامزاده اسماعیل روستای یل آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوه برگزار شد.
فرماندار ساوه در این همایش در سخنانی گفت: برگزاری چنین همايش هایی در روستاها در نقاط مختلف تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر توسعه ورزشهاي همگاني است.
علی محمد گلستانی فرد افزود: اين نوع حركات هم باعث شادي و نشاط مي شود و هم سلامتي ساير افراد را در سنين بالاتر تضمين مي كند.
وی توسعه ورزش های همگانی در روستاها را ضروری خواند و بیان کرد: پياده روي از مثمرثمرترين ورزش هاست که موجب سلامت بدن باعث جلوگیری از بیماری های مختلف می شود.
به گزارش ایسنا، سررست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه نیز هدف از برگزاري اين مراسم را توسعه فرهنگ سلامت و ترويج ورزش همگاني به عنوان تأمين كننده سلامت روان و جسم و افزايش نشاط و شادابي در بین ساکنین روستاها بیان کرد.
محمدرضا علیزاده كمبود اماكن ورزشی روستاها را به عنوان بخشی از مشكلات ورزشی روستائیان دانست و افزود: توسعه بخش ورزش در روستاها حتی با امكانات محدود نیازمند كمك بخشداری و دهیاری ها است.
گفتنی است در این مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group