سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساوه در سال 91 به ریاست  فرماندار ساوه در سالن جلسات فرمانداری و با حضور اعضا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، معاون استاندار و فرماندار ساوه در این جلسه در سخنانی با یادآوری نامگذاری سال جدید با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: شهرستان ساوه به دلیل برخورداری از شهر صنعتی به عنوان قطب صنعتی كشور محسوب می شود و وظیفه مسوولان در تحقق شعار امسال در این شهرستان دوچندان است.
علی محمد گلستانی فرد با اشاره به اینکه در حال حاضر زیر ساختهای لازم در كشور برای حمایت و ارتقای از تولید ملی فراهم است، افزود: با عزم و اراده جهادگونه می توان به تولید ملی که منجر به حمایت از کار و سرمایه ایرانی می گردد رونق بیشتری بخشید.
وی ضمن تبيين اهميت وظايف و مسئوليتهاي دستگاههاي اجرايي شهرستان در راستاي ايجاد اشتغال پايدار، بر لزوم پيگيري مستمر ادارات شهرستان در سالجاري تاكيد کرد و از دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان خواست تا گزارش مستمر و ماهيانه و دقيق به دبيرخانه كارگروه و فرمانداري ارسال کنند.
گلستانی فرد تصریح کرد: جهت تحقق برنامه های شهرستانی باید دستگاههای عضو شورای اشتغال شهرستان، تعامل و همکاری جدی و مستمری داشته باشند.
گفتنی است در این جلسه در ادامه جلسه مسائل و مشکلات و راهبردهای توسعه شهرستان در بخشهای مختلف بررسی و هماهنگی های لازم معمول گردید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group