سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه از کشف نزدیک به 160 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر  داد و گفت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق آگاهی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری محور قدیم ساوه به همدان به یکدستگاه خودروی لیفان مظنون شدند و زمانی که قصد متوقف کردن این خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ایست به سمت ساوه متواری شد.

علی اصغر طالبی افزود: پس از طی مسافت و بی توجهی راننده به فرمان پلیس، با شلیک چند تیر لاستیک خودرو پنچر و راننده مجبور به توقف شد.

وی افزود: در این عملیات راننده بلافاصله دستگیر و در بازرسی داخل خودرو تعداد 159 هزار و 800 سیگار کشف و ضبط و متهم به مراجع ذیصلاح معرفی و اعزام شد.

طالبی همچنین با اشاره به اجرا و تداوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر تهیه، توزیع و نصب تجهیزات ماهواره توسط افرادی در سطح شهرستان، مأموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تحقیقات خود را در این حوزه آغاز کرده در اقدامات اطلاعاتی خود عامل اصلی توزیع تجهیزات ماهواره را که از استان‌های دیگر اقدام به تهیه این تجهیزات می‌کرد شناسایی و با تعقیب و مراقبت وی محل نگهداری و توزیع تجهیزات مذکور شناسایی شد.

وی افزود: در مرحله انجام تحقیقات، منزل دیگری از بستگان متهم که در نگهداری و توزیع با وی همکاری می‌کرد شناسایی شد و مجموعا تعداد یکهزار و 271 قطعه انواع تجهیزات ماهواره از نامبردگان کشف و ضبط شد.

در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی و اعزام شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group