سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

چهاردهمین همایش خیرین مدرسه ساز شهرستان زرندیه، به همت اداره ی کل نوسازی، توسعه و تجهیر مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان با همکاری اداره ی آموزش و پرورش شهرستان، در محل سالن فرمانداری برگزار شد. جمعی صمیمی و دوستانه از انسان هایی که هر یک به حکم وظیفه ای سازمانی و یا مسئولیتی اخلاقی و انسانی ، فارغ از تمامی فاصله ها و تشریفات مرسوم با یک دغدغه مشترک، گرد هم آمده بودند تا ماحصل تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، مدیر آموزش و پرورش زرندیه در این همایش طی سخنانی عمل خیرین را سرمشق و الگو برای کسانی دانست که به دنبال توشه ای فنا ناپذیر برای سرای باقی است.
بخشعلی قشقایی ضمن قدردانی از تمامی حاضرین، بزرگ ترین شادی خیرین را مشاهده برق شادمانی در نگاه دانش آموزان دانست و افزود: نهضت مدرسه سازی تا عمر باقی است برای همیشه ادامه خواهد داشت.
وی برای تمامی خیرین متوفی آرامش ابدی و برای خیرین حاضر در جلسه توفیق بیشتر در کار خیر مدرسه سازی را آرزو کردو تصریح کرد: ما باید همچنان مدرسه بسازیم تا محرومیت، عقب ماندگی و جهل برای همیشه از جامعه ریشه کن شود.
به گزارش ایسنا، امام جمعه شهرستان زرندیه نیز مدرسه سازان را سنگ بنای آینده کشور ومدرسه سازی را ماندگار ترین برنامه در سازمان آموزش و پروش دانست.
حجت الاسلام محمدعلی علم الهدی خیرین مدرسه ساز را انسان‌های با درایت و راست باوری توصیف کرد که حقیقت کلام معصوم را مبنی بر این که دنیا مزرعه ی آخرت وبازار تجارت اولیای خداست، در عمل دریافته اند وبا نهادن خشت اخلاص قطعه‌ای از بهشت را برای فرزندان این مرزو بوم می آفرینند.
وی تصریح کرد: بر ما مسوولین وظیفه است که نیک اندیشی خیرین را قدر بدانیم و همه تلاشمان نیز معطوف همین امر باشد تا فرزندان این مرز بوم بدون دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل علم بپردازند چرا که آینده این مملکت در دست آنهاست.
همچنین بختیاری رئیس مجمع خیرین استان مرکزی افزود: درست است که کسب درآمد و ثروت داشتن لذت بخش است اما هزاران برابر لذت بخش تر انفاق و خرج کردن آن براي محرومان و در راه خداست چرا که روح انسان مانند بدن او نياز به غذا دارد و در اين بين احسان و کمک در راه خدا بيشترين کمک را به بالندگي روح مي کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group