چهارشنبه 2 خرداد 1403 | Wednesday 22 May 2024

تمامی اخبار

فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه از کشف نزدیک به 160 هزار نخ سیگار خارجی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌‌‌اصغر طالبی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان همراه ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری محور قدیم ساوه به همدان به یک دستگاه خودروی لیفان مظنون و زمانی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سمت شهر ساوه متواری شد.

وی افزود: بعد از طی مسافت و بی‌توجهی راننده به فرمان پلیس با شلیک چند تیر، لاستیک خودرو توسط ماموران پلیس آگاهی پنچر و راننده خودرو با توجه به سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه مجبور به متوقف کردن خودرو شد.

طالبی تصریح کرد: در این عملیات پلیسی بلافاصله راننده خودرو را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو تعداد 159 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

به گفته وی متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی و اعزام شد.

فرمانده انتظامی ساوه همچنین از دستگیری سارق و کشف 10 فقره سرقت در نوبران خبر داد و ابراز داشت: ماموران کلانتری 20 نوبران شهرستان ساوه موفق به دستگیری سارق و کشف 10 فقره سرقت از وی شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌ متعدد در شهر نوبران ساوه، ماموران کلانتری 20 نوبران تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند که با اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آلوده فرد سارق در حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری توسط ماموران دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر انتظامی دلالت شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بازجویی‌ های فنی و پلیسی متهم به 10 فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، مغازه، داخل خودرو و سرقت از اماکن خصوصی در شهر نوبران معترف شد.

طالبی خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و اعزام شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group