سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

اولین جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان ساوه به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه در این جلسه بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل را فرصتی برای معرفی ارزشهای انقلاب اسلامی ذکر کرد.
عباسعلی حسن زاده با بیان اینکه بايد تمام ابعاد وجودی حضرت امام(ره) برای مردم به ويژه نسل جوان تبيين شود، افزود: عزت امروز و آينده ملت ايران و جمهوري اسلامي از بركات امام راحل است.
وی نقش آفرینی امام در طول انقلاب را بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: عامل مهم حفظ انقلاب و پیشبرد آن، درایت، تصمیم‌ گیری‌ها و رهنمودهای امام بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سالروز ارتحال امام 4 هزار و 250 زائر از شهرستان ساوه به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند، افزود: اين زائرين علاوه بر شركت در مراسم سالگرد ارتحال ملكوتي امام (ره) از برنامه هاي فرهنگي و زيارتي بهره مي برند.
حسنی زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر اعزام این تعداد به مرقد امام، برنامه های مختلفی برای پاسداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) از قبیل برنامه های فرهنگی و هنری شامل برپایی ایستگاه صلواتی، گلباران گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در روستاها و سطح شهر، برپایی نشست تبیین سیره عملی و نظری امام برای جوانان و ... با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group