چهارشنبه 2 خرداد 1403 | Wednesday 22 May 2024

تمامی اخبار

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه از برگزاری جشن کاغذ با هدف کمک به بیماران کلیوی خبر داد.
رضا یزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: یکی از اهدافی که سازمان مدیریت پسماند دنبال می کند این است که از درآمد حاصله از کاغذها و پسماندهای دور ریختنی برای کارهای خیرخواهانه مصرف کند.
وی بیان کرد: این مهم در سال گذشته برای زندانیان بدهکار مالی اختصاص یافت و امسال نیز در نظر است برای بیماران مبتلا به امراض کلیوی و از طریق انجمن حمایت از بیماران کلیوی انجام گیرد.
وی اظهار کرد: در همين راستا و با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته و نيز اتمام سال تحصيلي استارت اين کار از ارديبهشت ماه سال جاري با تشکيل جلسه و حضور مدير عامل انجمن حمايت از بیماران کلیوی، صورت گرفته و مقرر شد با مشارکت اداره آموزش و پرورش اين امر محقق شود.
وي افزود: طبق برنامه ريزي صورت گرفته، همشهريان مي توانند از ابتدای خردادماه سالجاری به مدت يک ماه کليه پسماندهاي خشک بخصوص کاغذ را به پايگاه هايي عنوان می شود، تحويل و در قبال آن برگه قرعه کشي دريافت کنند.
يزدي هدف از برگزاري اين مراسم را فرهنگ سازي و بيان اهميت بازيافت در زندگي شهري براي شهروندان عنوان كرد و تصریح کرد: مساجد و مدارس از مقدس ترين اماکن هستند و ما با استفاده از اين مراکز مقدس جهت تحويل کاغذها در صدد فرهنگ سازي اين امر هستيم که کارهاي فرهنگي بايد از اين مراکز شروع شوند .
مديرعامل سازمان پسماند در ادامه ضمن اشاره به اين موضوع که بنا به درخواست همشهريان در حال حاضر سطل هاي مکانيزه در سطح شهر موجود است، ادامه داد: بعضا مشاهده مي شود برخي از همشهريان زباله هاي خود را خارج از سطل هاي مکانيزه قرار مي دهند که اين امر موجب شيوع بيماري هاي خاص و گسترش آلودگي و بي نظمي در سطح شهر مي شود و خواهش ما اين است که نه تنها خود به اين امر نپردازند که از اقدام ديگران نيز جلوگيري به عمل آورند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group