دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: هم اكنون ایران اسلامی مركز مقابله با نظام سلطه گر در جهان است.

حجت الاسلام سید حسین تقوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه افزود: تحریم كشور ما از طرف دشمنان بیان گر این وحشت است، تحریمی كه بعد از جنگ جهانی دوم تاكنون بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به موج بیداری در كشورهای اسلامی اظهار داشت: دولت‌هایی كه با بیداری اسلامی منافع آنها در كشور‌های منطقه به خطر افتاده در تلاش‌ هستند با منحرف كردن این انقلاب‌ها از مسیر اصلی، فضای موجود را به نفع خود مصادره كنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی بیان داشت: تحقق این امر نیازمند تلاش و همكاری سه ركن دولت، مردم و بازار است تا این نامگذاری در حد یك شعار باقی نماند.

امام جمعه ساوه با تبریك هفته كار و كارگر نیز گفت: اسلام برای كار و كاركردن ارزش زیادی قائل است و آن را در ردیف عبادت آورده است و بیشتر ملت های موفق در جهان مانند كشور چین با كار و تلاش توانسته اند اقتصاد جهان را تحت تاثیر قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به هفته معلم افزود: تجلیل از مقام معلم یك تعارف نیست بلكه دارای یك فلسفه مهم است چون پرورش روح و شخصیت انسان ها در دستان معلمان است.

حجت الاسلام تقوی گفت: دانش آموزان 12 سال تحت آموزش معلمان قرار دارند و اگر طراحی و مدیریت آنها صحیح باشد بطور قطع انسان هایی شایسته را تربیت خواهند كرد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group