دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

حمایت از تولید ملی و نیروی کار استقلال اقتصادی و توسعه کشور را به ارمغان می‌آورد

/

همزمان با فرا رسیدن هفته کار و کارگر سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوه به همراه چند تن از پرسنل این اداره و جمعی از کارگران و تشکلات کارگری با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
معاون استاندار و فرماندار ساوه در این دیدار در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و یادآوری نامگذاری سال جدید گفت: حمایت از تولید ملی و نیروی کار استقلال اقتصادی و توسعه کشور را به ارمغان می آورد.
علی محمد گلستانی فرد با بیان اینکه حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی در خنثی سازی تحریم های دشمنان موثر است، افزود: با عزم و اراده ملی می توان به سرمایه و كار ایرانی رونق بیشتری بخشید.
وی اظهار داشت: از آنجائیکه در شهرستان ساوه افتخار میزبانی بزرگترین شهر صنعتی کشور را داریم که بخش عمده ای از واحدهای تولیدی و صنعتی در آن در راستای رفع نیازهای مردم فعالیت دارند، از این حیث وظیفه و رسالت ما را در نامگذاری سال جدید به عنوان تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سنگین تر می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود کارگران را عامل مهمی در چرخه تولید وسرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان صنعتی ساوه با نگاه عادلانه ای که هم به کارگران زحمتکش و هم به کارفرمایان تلاشگر می شود، تعامل، وحدت و همدلی مناسبی بین کارگران، کارفرمایان و متولیان امر کارگری وجود دارد.
وی با اشاره به اهمیت دین مبین اسلام به کار و کارگر بیان کرد: با الهام از آموزه های دینی خود وظیفه داریم که از تلاش‌های کارگران و نیروهای توانمند این عرصه در حد توان خود قدردانی کنیم و از زحمات آنان تجلیل کنیم.
گلستانی‌فرد در پایان هفته کار و کارگر را فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات فعالان عرصه کار و کارگری و پیگیری مشکلات احتمالی این قشر شریف دانست و تصریح کرد: برخورداری شهرستان ساوه از یک مجموعه ارزشمند صنعتی که در تامین نیاز داخلی و تولید ثروت و توسعه کشور نقش بسزایی دارد یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این منطقه است.
سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوه نیز در این دیدار در سخنانی گفت: کارگران دوشاودش کارفرمایان قطعا با تحقق عملي و عيني منويات مقام معظم رهبري مبني بر تقويت از توليدات ملي و حمايت از کار و سرمایه ایرانی زمینه ساز رونق و شكوفايي اقتصادي کشور خواهند بود.
محمد حقیقی افزود: همانطور که کارگران در تمامی عرصه های کشور پیشتاز بوده اند در تحقق نامگذاری سال جدید نیز تلاش مضاعف و جهادگونه خواهند نمود. وی با اشاره به وجود 50 هزار کارگر در 500 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در این شهرستان، تصریح کرد: بسیاری از نیازهای مردم چه در داخل و یا خارج از کشور در مجموعه های تولیدی و صنعتی این شهرستان با تلاش کارگران و کارفرمایان تولید می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group