دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تعادل در امكانات شهری چون فضاهای سبز، اماكن فرهنگی و تفریحی در نقاط مختلف این شهر برقرار خواهد شد.

رضا دربان افزود: در گذشته بیشترین اماكن تفریحی، فرهنگی، پارك ها و فضاهای سبز در جنوب این شهر احداث می شد این در حالی است كه برخی مناطق شمال شهر با كمبود این فضاها مواجه هستند.

وی، ایجاد مجموعه 55 هكتاری فدك در شمال شرق ساوه و ایجاد پارك 17 هكتاری بسیج 2 در شمال این شهر را به عنوان برخی از این برنامه ها برای بهره مندی ساكنان این مناطق از خدمات رفاهی و تفریحی عنوان كرد.

وی بیان كرد: احداث پارك 55 هكتاری فدك یكی از پروژه های بزرگ در حال اجرای شهرداری ساوه است كه سال گذشته مرحله نخست ساخت آن انجام شد و امسال نیز با تخصیص بودجه مورد نیاز بخشی دیگر از آن اجرایی می شود.

دربان، ساخت و سازهای غیرمجاز در سال های گذشته را علت كمبود برخی خدمات در بخش های شمال شهر ساوه عنوان كرد و اظهار داشت: رشد سریع و ناهمگون این ساخت سازها در گذشته موجب شد كه شهرداری از خدمات دهی به این مناطق عقب بماند.

وی همچنین از ساخت سه سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر ساوه خبر داد و گفت: این سالن های ورزشی در شهرك علوی، شهرك فجر و كنار دریاچه مصنوعی شهر ساوه احداث می شوند.

وی با اشاره به اینكه با احداث و افزوده شدن این سالن ها نیاز شهر ساوه به اماكن ورزشی رفع خواهد شد ابراز امیدواری كرد كه این سالن های ورزشی تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group