دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به نرخ جرم در کل جهان گفت: 1600 جرم و عنوان جزایی به طور کل تعریف شده است.
سرهنگ حجت الله آقایی راد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه افزود: از بین جرایم تعریف شده جرایم سایبری از جمله جرایمی است که نیروی انتظامی با آن به شدت برخورد کرده و به دلیل فعالیت چشمگیر در این حوزه پلیس فتاح استان مرکزی توانست رتبه اول را در سطح کشور کسب کند.
وی با اشاره به رشد 15 درصدی جمعیت کیفری استان اظهار کرد: تصادفات، اختلافات خانوادگی، طلاق، شراکت، نزاع‌های دسته جمعی و ... بوجود آمده جمعیت کیفری ما را تشکیل می دهد.
این مقام انتظامی با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در مقابله و پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد: شناسایی معلول و مجازات مجرمین یکی از رویکردهای پیشگیری از وقوع جرم در استان مرکزی است.
آقایی راد در بخش دیگری از سخنان خود شهرستان ساوه را یکی از شهرستان‌های بسیار مهم استان مرکزی ذکر کرد و تصریح کرد: در سایه مشارکت و همکاری شورای تامین، مسوولان و مردم این شهرستان نیروی انتظامی فعالیت‌های ارزشمندی را در این منطقه صورت داده است که بیش از 90 درصد از جرایم این شهرستان کشف شده است که این آمار قابل قبولی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group