دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوه برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر در این شهرستان را تشریح کرد.
محمد حقیقی  با گرامیداشت فرا رسیدن هفته کار و کارگر(پنجم لغایت دوازدهم اردیبهشت ماه) و با یادآوری نامگذاری سال جدید با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: به دلیل استقرار بزرگترین شهر صنعتی کشور در شهرستان ساوه وظیفه متولیان امر در سال جدید نسبت به سالهای گذشته دو چندان شده است.
وی بیان کرد: حمایت کارفرمایان از کارگران و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی توام با تلاش مضاعف کارگران و ارتقای سطح دانش و مهارت آنها می تواند در حمایت از تولید ملی تاثیر گذار باشد.
وی افزود: در جهت تحقق نامگذاری سال ضمن ارج نهادن به مقام کارگران پر تلاش جلسات هم اندیشی و همایش با حضور صاحب نظران و دست اندر کاران در دستور کار بوده که قطعا می تواند راهگشای ما در تحقق این نامگذاری شود.
این مقام مسوول در بخش دیگری از این گفت و گو با تاکید بر توجه ویژه به نامگذاری سال در برنامه های هفته کار و کارگر با بیان عناوین روزهای این هفته گفت: روز سه شنبه پنجم اردیبهشت به عنوان اولین روز هفته گرامیداشت کارگر به عنوان روز کارگران و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و ششم اردیبهشت به عنوان روز کارگران و ولایت – تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت نامگذاری شده است.
وی عناوین دیگر روزهای هفته کارگر را به ترتیب روز کارگران ایثارگر – پاسداشت آرمانهای شهدا ، روز کارگران ، تجلی وحدت ، روز کارگران و رونق تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و روز کارگر ، رسانه و کتاب اعلام کرد.
حقیقی در پایان دیدار کارگران و تشکلات کارگری با امام جمعه و فرماندار، گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارگری، عیادت از بیماران کارگر در مراکز درمانی، برگزاری نماز وحدت در شرکت لاستیک پارس، برگزاری مراسم بزرگ کارگری در شرکت سالمین و تجلیل از بانوان خانواده شهدا جامعه کارگری را به عنوان بخشی از برنامه های این هفته در شهرستان ساوه اعلام کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group