دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از فعالیت 18 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

حسین محمودی‌فر اظهار داشت: تمام تلاش این اداره بر این است تا تمام مساجدی را که از شرایط لازم برای راه‌اندازی کانون فرهنگی برخوردارند، تحت حمایت قرار دهد.

وی تصریح کرد: هم اکنون شش مسجد از مساجد روستایی زرندیه از شرایط لازم برای ایجاد کانون فرهنگی برخوردارند که رایزنی با هیئت‌ امنای این مساجد برای ترغیب آنان به افتتاح کانون فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تاکید کرد: فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش بسیار موثری در جذب جوانان به مسجد دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

محمودی‌فرد افزود: جذب جوانان به مساجد در شرایطی که دشمن به دنبال دور کردن جوانان از دین اسلام است موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده و اهمیت به سزایی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از موسسات قرآن و عترت را از اولویت‌های اصلی این اداره در سال جاری عنوان کرد و ابراز داشت: حمایت از موسسات قرآن و عترت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال جاری است که سرعت‌بخشی به درخواست‌های صدور مجوز بخشی از این حمایت‌ها است.

محمودی‌فرد بیان داشت: هم اکنون چهار موسسه درخواست صدور مجوز داشتند که یک موسسه موفق به دریافت مجوز شده و سه موسسه دیگر ظرف ماه آینده مجوز فعالیت را دریافت خواهند کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group