دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور جمعی از ادبا، شعرا، مسوولان محلی و شیفتگان به خاندان عصمت و طهارت و ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) دومين سوگواره ادبی فاطمی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان زرنديه برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در این مراسم در سخنانی گفت: حضرت زهرا(س) محبوبترین چهره الهی و تقوایی و اخلاقی در میان مردان و زنان اسلامی و دیگر مردم جهان است.
حسین محمودی‌فر افزود: سيره حضرت فاطمه (س) به عنوان الگويي با ارزش و به‌ عنوان شاخص‌ متعالي در دين اسلام مطرح است وی بیان کرد: ایشان به عنوان الگویی کامل برای همه ادیان عاشق عفت و فضیلت است و اولین قربانی دفاع از حریم ولایت است که در حماسه ای فرهنگی لحظه ای ار افشاگری کوتاه نیامد تا به مسلمانان بفهماند سکوت در دفاع از ولایت پذیرفتنی نیست.
وی با بيان اينكه سيره حضرت فاطمه (س) نيز به عنوان الگويی باارزش و به‌عنوان شاخص‌ متعالی در دين اسلام مطرح است، اظهار کرد: دين اسلام انسان‌ها را به پيروی از سيره عملی و نظری این بانوی بزرگوار دعوت می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود شناساندن هرچه بيشتر مقام والای حضرت فاطمه(س)، اعتلای معرفت دينی و همچنين الگوسازی برای زنان و برای گراميداشت ارزش‌های دينی و معنوی را از جمله اهداف برگزاری دومين سوگواره ادبی فاطمی در این شهرستان ذکر کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به اينكه هجمه‌های فرهنگی دشمنان نيز در جامعه بسيار زياد شده است، ترويج فرهنگ فاطمی نياز وضعيت كنونی جامعه خواهد بود.
قرائت شعر توسط دکتر طباطبایی از تهران، بید گلی از شهر مذهبی قم ، شبیر گودرزی از ساوه و 4 تن از شعرای شهرستان زرندیه و نیز مداحی توسط حسین اکبری از شهر مذهبی قم از دیگر برنامه های این سوگواره بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group