شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

تمامی اخبار

رئیس شركت پخش فرآورده های نفتی ساوه و زرندیه گفت: ساخت انبار ذخیره نفت برای تامین فرآورده های نفتی این شهرستان ها ضروری است.

اصلان روستایی با اشاره به اینكه توزیع فرآورده های نفتی در ساوه و زرندیه از برخی استان های كشور بیشتر است، افزود: این شهرستان ها با وی‍‍ژگی های منحصر به فرد از قطب های مهم صنعتی و كشاورزی در كشور هستند.

وی بیان كرد: همچنین بیشتر راه های موجود دراین شهرستان ها از محورهای مواصلاتی اصلی كشور محسوب می شوند كه این عوامل موجب شده كه روزانه در شرایط عادی دو میلیون لیتر و گاه تا 5/4 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در این شهرستان ها جابجا و توزیع شود.

وی ادامه داد: هم اكنون سوخت مورد نیاز این شهرستان ها از اراك، اصفهان و قم تامین می شود كه این روش علاوه بر افزایش هزینه ها، خطرات جابجایی و نداشتن توجیح اقتصادی؛ گاه موجب اختلال در امر سوخت رسانی می شود.

روستایی گفت: با توجه به عبور لوله خط انتقال فرآورده های نفتی از جنوب كشور به تهران در فاصله اندك با ساوه احداث یك انبار در این منطقه ضروری است.

وی افزود: در گذشته اقداماتی برای احداث این انبار در ساوه انجام شده كه با توجه به قانون اصل 44 ساخت این انبار با ورود بخش خصوصی محقق خواهد شد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group