سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف بیش از 358هزار نخ سیگار قاچاق طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای با اعلام این خبر گفت: مأموران یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در هنگام اجرای طرح برخورد با قاچاق در اتوبان جدید کربلا به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و بلافاصله به راننده دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به اخطار پلیس به سمت غرق‌آباد متواری شد.

وی با بیان اینکه با تعقیب خودرو توسط مأموران و عدم توجه راننده به اخطار پلیس با شلیک مأموران در نهایت خودرو پنچر و متوقف شد، گفت: در بازرسی از داخل خودرو 138هزار و 560 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

ویسمه‌ای در ادامه، به عملیات پلیسی دیگری که منجر به کشف بیش از 219 هزار نخ سیگارت خارجی در ساوه شد اشاره کرد و افزود: در عملیات جداگانه دیگر مأموران طی بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو که در کنار اتوبان پارک بود تعداد 219 هزار و 800 نخ سیگارت خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان، با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پلیس، مبارزه با پدیده قاچاق کالا را به عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود در سال جدید به شدت پیگیری و دنبال کرده و با مجرمین با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group