جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

نخستين همايش توانمندسازي مديران مدارس سه دوره تحصيلي ساوه با هدف اجراي طرح توانمندسازي كاركنان مدارس برگزار شد.

علیرضا شريفي يكي از اساتيد دانشگاه‌هاي تهران در اين همايش با اشاره به اهميت نقش معلمين در جامعه گفت: معلمي شغلي است كه در آن دانش‌آموزان در پي مراد و مطلوب خود هستند به همين دليل است كه در فضاي مدرسه و تشكيلات كلاس،‌ صميميت،‌ صفا،‌ صلح و آرامش حاكم است و اين مسئله نشأت گرفته از نگاه توأم با عشق معلم به اين شغل است.

وي افزود: مراقبت،‌ حفظ و نگهداري از دانش‌آموزان وظيفه اصلي كادر آموزشگاه است بنابراين تحمل،‌ شكيبايي،‌ بردباري و سعه صدر از اركان اصلي حرفه معلمي هستند.

اين استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به جايگاه خطير مدير آموزشگاه در امر اداره و راهبري مدرسه گفت: مدير آموزشگاه 4 رسالت مهم تدوين برنامه آموزشي،‌ تربيت دانش‌آموزان،‌ برقراي روابط انساني بين دانش‌آموزان،‌ اوليا و معلمين و انجام امور اجرايي را دارا است.

وي افزود: مهمترين مسئله توجه به بعد تربيتي دانش‌آموزان است زيرا دانش آموز به عنوان سرمايه انساني جامعه در اختيار معلم و مدير آموزشگاه است پس بايد تمام تلاش خود را در راستاي تربيت صحيح آنان بعنوان متوليان اصلي آينده جامعه به كار گيرند.

به گزارش ایسنا، مدير آموزش و پرورش ساوه طي سخناني با اشاره به اجراي سند تحول بنيادين از سال تحصيلي آينده گفت: تحقق اين سند فقط به دست توانمند تمام معلمين صورت می‌پذيرد زيرا در تمام تغييرات و تحولات، معلمان نقش اصلي را دارا هستند.

عبداله سالمي افزود: آموزش و پرورش موظف است با تقويت روحيه استقلال،‌ نوآوري و خودكفايي در نوجوانان و جوانان كشور، ايران را به جايگاه اصلي آن در چشم‌انداز افق 1404 يعني رتبه برتر علمي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي در در بين تمام كشورهاي اسلامي برساند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group