چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

تمامی اخبار

علی اکبر شعبانی فرد در این احکام هوشنگ بازوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را به عنوان رییس کمیته اجرایی برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی رییس جمهور منصوب کرد.

وی، همچنین کیوان گودرزی راد رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری را به عنوان عضو و نماینده تام الاختیار کمیته برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی برای پیگیری های لازم منصوب کرده است.
استاندار استان مرکزی، محمد امین باقری مشاور استاندار و مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات را به عنوان دبیر و مسوول هماهنگی سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش را نیز به عنوان عضو کمیته اجرایی برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی منصوب کرده است.
شعبانی فرد بیان کرده است: این احکام با استناد به دستور العمل مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در خصوص برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی ریاست جمهوری صادر شده است.
وی در بخشی از این احکام آورده است: امیدوارم با حسن تدبیر و برنامه ریزی مناسب و بر اساس دستورالعمل اجرایی مربوطه برای برگزاری مطلوب جشنواره در استان و کشور تلاش لازم انجام شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group