يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از ارسال 214 اثر از 96 شاعر به دبیرخانه یازدهمین همایش فاطمی عطر یاس در این شهرستان خبر داد.
علی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، شناساندن هر چه بیشتر مقام والای حضرت فاطمه(س) به افراد جامعه به ویژه نسل جوان و بزرگداشت ارزش‌های دینی و مذهبی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) از قبیل ظلم‌ستیزی، ساده‌زیستی و ولایت‌مداری، فاطمه(س) گوهری در صدف حجاب، انقلاب فاطمی و ولایت علوی، فاطمه آئینه عاشورا و فاطمیون و انتظار محورهای این همایش هستند که علاقمندان آثار خود در این موضوعات ارسال کرده‌اند.
وی با اشاره به لزوم الگوگیری جوانان از حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ابعاد مختلف شخصیتی، اجتماعی، سیاسی و... حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بسیار مناسبی برای جوانان است که الگوگیری از این شخصیت برجسته امری ضروری است.
شعبانی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) الگوی کامل یک انسان است که مسئولان فرهنگی کشور باید در معرفی شخصیت این بزرگوار به مردم به ویژه نسل جوان بیش از پیش همت و تلاش کنند و برگزاری همایش‌های مختلف در این زمینه نقش بسیار مؤثری دارد.
وی با بیان اینکه در این همایش شاعران برتر با حضور شعرای برجسته استانی و کشوری و با حضور میهمانان ویژه همایش به قرائت شعر می‌پردازند، اظهار کرد: این همایش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ادبی سلمان ساوجی، کانون فرهنگی طاها و شرکت سپید گچ و با هدف ابراز ارادت به بزرگ بانوی بشریت حضرت فاطمه زهرا (س) و اشنای نسل جوان با شخصیت این بانوی بزرگوار برگزار می‌شود. شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: این همایش به مناسبت شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group