جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

تمامی اخبار

با حضور معاون استاندار و فرماندار ساوه اولین جلسه ستاد اجرائی توسعه بخش کشاورزی شهرستان ساوه در سال 1391 با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
علی محمد گلستانی فرد در این جلسه در سخنانی با تاکید بر تولید بیشتر با حمایت از کشاورزان وتولید کنندگان در این حوزه گفت: بخش کشاورزی یکی از قطبهای تولیدی ما در کشور بوده وهست که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی رشد و توسعه چشمگیری داشته است.
وی با بیان اینکه در تولید بسیاری از محصولات دراین بخش به حد خودکفائی وحتی مازاد بر تولید رسیده‌ایم، افزود: این روند باید باقدرت وجدیت بیشتری ادامه یابد و همچنین باید در ترغیب مصرف کنندگان در جهت استفاده از محصولات وتولیدات داخلی در حوزه کشاورزی تلاش بیشتری کرد.
گلستانی فرد همچنین با تاکید بر اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: در بخش کشاورزی این شهرستان پتانسیل های زیادی جهت توسعه در امر تولید ،ایجاد اشتغال وخودکفایی با توجه به تولیدات وسیعی که در چندین سال اخیر در بخشهای مختلف کشاورزی مشاهده گردیده، وجود دارد که با پرداختن به آنها و ارائه آموزشهای صحیح و به موقع به کشاورزان می توان به موفقیت های چشمگیری در عرصه توسعه در این بخش بزرگ تولیدی وهمچنین ایجاد اشتغال دست پیدا کرد.
گفتنی است در این جلسه اعضای ستاد پیرامون اهمیت افزایش تولید در اراضی موجود و تحت پوشش بخش کشاورزی با حداکثر توان و امکانات همچنین حمایت و آموزشهای لازم جهت ارتقاء اطلاعات کشاورزان در زمینه تولیدو بهره وری بالابحث و تبادل نظر کردند.
همچنین مسائل و مشکلات فاز اول مجتمع گلخانه‌ای آوه مورد بحث و بررسی قرار و با تاکید بر اهمیت دو موضوع فوق تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group