يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

تمامی اخبار

فرماندار زرندیه گفت: روز ملی فناوری هسته ای بیانگر پیشرفت و توانمندی های علمی جوانان ایران اسلامی است.

علی رضا هدایتی به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایران اسلامی امروز در حالی دهه چهارم خود را می گذارند كه به اقتدار باور نكردنی دست یافته و هر روز بر توانمندی آن افزوده می شود و این روز نیز تاكیدی بر اقتدار ایران و ایرانی برای همیشه تاریخ است.

وی با اشاره به پیشرفت های عظیم دانشمندان جوان كشور در علوم مختلف بویژه در دستیابی به دانش هسته ای اظهار داشت: فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران حاصل همت و تلاش جوانان این مرز و بوم است.

وی بیان كرد: طی سال‌های اخیر موج گسترده‌ای از اختراع‌ها و موفقیت‌های علمی در میان جوانان را شاهد بوده‌ایم و با توكل به خداوند متعال و ‌دانش نخبگان توانسته ایم نیازهای علمی خود را برطرف و در مقابل مخالفان ایستادگی كنیم.

وی ادامه داد:ملت ایران با اقتدار و عزم راسخ خود در دستیابی به فناوری‌های نوین در چارچوپ معاهدات بین‌المللی ایستادگی می كند و ذره‌ای از موضع برحق خود عقب‌نشینی نخواهد كرد.

فرماندار زرندیه گفت: دولت‌های غربی در روند دستیابی ایران اسلامی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای سنگ‌اندازی‌ها و شیطنت‌های زیادی كردند كه همه اینها نشات گرفته از خلق و خوی استعمار و انحصارطلبی قدرت‌های استكباری است.

وی كسب موفقیت بزرگ كشور در انرژی هسته‌ای را مدیون پشتكار و ایستادگی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور و دانشمندان غیور و غیرتمند ایران اسلامی در برابر زورگویی‌های استكبار دانست.

20 فروردین ماه به مناسبت دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فناوری هسته ای به نام «روز ملی فناوری هسته ای» نامگذاری شده است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group