شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

تمامی اخبار

امام جمعه موقت ساوه گفت: همت و وحدت مسوولان باعث تحقق شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی و رفع مشكلات اقتصادی مردم و جامعه می شود.

حجت الاسلام  علی بدرخانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه افزود: باید جهت تحقق این شعار انقلابی مقام معظم رهبری فرهنگ سازی شود و تولید كننده ایرانی باید كالایی مرغوب و با كیفیت تولید كنند و مصرف كنندگان نیز با خرید این كالاها زمینه ساز رفع مشكلات كار و كارگری در كشور شوند.

وی اظهار داشت: مساله اقتصادی تنها راهی است كه دشمنان اعتقاد دارند از طریق آن می توانند به ایران اسلامی ضربه وارد كنند و اما با اقتدار و درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری و توجه ملت غیور ایران اسلامی بار دیگر دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان ناامید خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران و آمریكا افزود: آمریكا دارای خویی استكباری و غارتگرانه است و رابطه ایران با آمریكا رابطه مظلوم با ظالم و غارت شده و غارتگر است كه به هیچ وجه مردم و مسوولان كشورمان تن به این ذلت نمی دهند.

وی اضافه كرد: آمریكا در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به كشورمان كوتاهی نكرده و تنها راه موفقیت ایران در عرصه های مختلف ایستادگی در برابر آمریكا است.

امام جمعه موقت ساوه همچنین با گرامیداشت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای گفت: دستیابی به فناوری هسته ای دستاوردی عظیم و تاریخی برای ایران اسلامی بود كه با وجود تحریمهای شدید دشمنان و با اتكا به دانشمندان جوان كشور به این پیشرفت و افتخار دست یافتیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار نخست وزیر تركیه با مقام معظم رهبری و نیز تشكیل مثلث شوم از طرف آمریكا، غرب و عربستان و قطر در تركیه علیه دولت سوریه گفت: دولت سوریه گرچه دولتی بی عیب و نقص نیست اما دولتی مردمی و غیر وابسته است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با وجود تاكید بر ایجاد اصلاحات اسلامی و مردمی در سوریه از دولت و مردم این كشور در برابر بیگانگان حمایت می كند.

وی با اشاره به اینكه آمریكا و غرب به دنبال ایجاد وابستگی سوریه به خود هستند گفت: آمریكا اگر به دنبال رسیدن ملتها به خواسته آنها می باشد باید به عربستان، بحرین و قطر فشار آورده و از دولت پادشاهی و موروثی آنها انتقاد كند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group