دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان، فرمانده نیروی انتظامی، جمعی از مسوولان محلی و دست اندرکاران امر ورزش از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری ساوه در رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید که در مسابقات گوناگون موفق به کسب مقام شدند، تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) – منطقه مرکزی، شهردار و رئیس مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه در این مراسم در سخنانی با اشاره به استعدادهای جوانان شهرستان ساوه در اکثر رشته‌های ورزشی، گفت: این جوانان ثابت کرده اند هرگاه از آنان حمایت شود و حداقل امکانات در اختیار آنان قرار گیرد افتخار آفرینی خواهند کرد.
داود فرداد حمایت‌های مسوولین محلی از ورزشکاران را منجر به کسب موفقیت برای منطقه دانست و افزود: باید همگان در حد و توان خود و با روشهای مختلف از این باشگاه حمایت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه هدف شهرداری ساوه معرفی استعدادهای ساوه به تیم ملی است، تصریح کرد: رخدادهای ورزشی که در این شهر با درخشش باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رقم خورده است دلیلی بر این ادعا بوده و نوید بخش آینده ای درخشان است.
رئیس مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه اظهار کرد: بحث توسعه ورزش همواره مد نظر شهرداری بوده است و شورای اسلامی شهر و شهرداری به این مقوله توجه ویژه ای خواهد کرد.
وی با اشاره به حضور تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر تصریح کرد: حضور جوانان شايسته ساوه‌ای در لیگ برتر فوتسال کشور يک افتخار ماندگار براي ورزش اين شهرستان است.
شهردار ساوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام عملیات اجرایی سه سالن ورزشی چند منظوره در نقاط مختلف این شهر گفت: عملیات اجرایی احداث 3 سالن ورزشی با پیش بینی 10 میلیارد ریال اعتبار در شهرك فجر، منطقه حاج بلوك و شهرك علوی این شهر آغاز و در سال 1391 به بهره برداری خواهد رسید.
فرداد با اشاره به اهمیت ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری به موضوع ورزش در کنار پروژه های عمرانی و ... بیان کرد: احداث سالن های ورزشی باعث تامین نیازهای فرهنگی و ورزشی شهروندان و بهترین روش برای توسعه ورزش شهر و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.
گفتنی است در این مراسم از مربیان، سرپرستان، دست اندرکاران و پیشکسوتان ورزش فوتسال شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group