دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

ادارات فرهنگی در تحقق شعار تولید ملی نفش بسزایی دارند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: برای تحقق این شعار ادارات فرهنگی کشور همگام با حوزه های اقتصادی و صنعتی نقش بسزایی دارند.
حسین محمودی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی افزود: مقام معظم رهبری همه ساله بادرایت خود مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به درستی ترسیم می کنند و این انقلاب روز به روز در مسیر اقتدار و عزت حرکت پرشتاب خود را انجام می دهد.
وی لازمه تحقق شعار امسال در مرتفع شدن مشکلات این حوزه را مشارکت آحاد مردم ومسوولان دانست و بیان کرد: در دهه پیشرفت و عدالت باید با حمایت از تولید ملی در مقابل تحریم ها ایستاد که این مصداق جهاد اقتصادی است.
وی با اشاره به اینکه این نامگذاری ابعاد مختلفی دارد که باید به خوبی برای مردم تبیین گردد، تصریح کرد: انسجام، وحدت و همدلی در سالی كه به عنوان تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده در تحقق منویات مقام معظم رهبری بیش از گذشته احساس می شود.
این مسوول فرهنگی با بیان اینکه بخشی از مشکلات فرهنگی کشور در حمایت از تولید ملی حل خواهد شد، خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که شوراهای فرهنگ عمومی می توانند در دستور کار خود قرار داده و در جلسات شورا به آن بپردازند موضوع فرهنگ کار و حمایت از تولید ملی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group