دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

کشف 23 کیلوگرم شیشه و مواد اولیه آن در این شهرستان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از کشف 23 کیلوگرم شیشه و مواد اولیه ساخت آن در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مصطفی ویسمه ای در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید روند مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خصوصا تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه با گسترش فعالیت اطلاعاتی موفق شدند باندی از تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را شناسایی کنند.
وی افزود: پس از تلاشهای شبانه روزی یک ماهه و تعقیب و مراقبتهای ویژه نهایتا طی یک عملیات ضربتی دو مکان لابراتوار تهیه و تولید شیشه و منزل یکی از اعضای باند مورد بازرسی و تفتیش قرار گرفته که در نهایت مقدار 4 کیلو و 38 گرم شیشه به همراه 18 کیلو و 900 گرم مواد اولیه شیشه، هفت گالن 20 لیتری اسید مخصوص ساحت شیشه، دو گالن دو لیتری حاوی محلول ناشناخته اسیدی، چهار گالن چهار بیتری آب مقطر ، 13 عدد بشر شیشه ای آزمایشگاهی با شلنگ های مربوطه ، یک دستگاه حرارتی برقی با تعداد 34 برگ کاغذی مربوطه مخصوص ساخت شیشه و 4 گرم گراس و چهار عدد پایب مخصوص استعمال شیشه کشف و ضبط شد.
ویسمه ای بیان کرد: در این رابطه سه مرد و یک زن از اعضای باند دستگیر و جهت سیر مراحل تحقیقات به مقر انتظامی دلالت شدند. وی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده متشکله جهت سیر مراحل تحقیقات در حال رسیدگی می باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group