دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

تمامی اخبار

معاون استاندار مركزی و فرماندار ساوه گفت: تحقق تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی در گرو فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم است.

علی محمد گلستانی فرد افزود: می توان با اطلاع رسانی سازنده در خصوص محصولات داخلی زمینه اعتماد بیش از پیش مردم به مصرف كالاهای ایرانی را فراهم كرد.

وی اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری بر اساس نیازها، ضرورت ها و شرایط مساعد داخل كشور صورت گرفته است كه این خود نشان از تیزبینی معظم له در امور داخلی و خارجی دارد.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون بسترهای لازم در كشور برای افزایش تولید ملی فراهم است، گفت: این مهم با همكاری و همدلی مردم و مسئولان محقق می شود.

وی با اشاره به وجود افزون بر 550 واحد تولیدی و صنعتی كوچك و بزرگ در شهر صنعتی كاوه در ساوه بیان كرد: اغلب این واحدها علاوه بر تامین نیازهای داخلی، تولیدات خود را به سایر كشورهای جهان صادر می كنند.

گلستانی فرد گفت: می توان با تلاش مضاعف و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی شرایط مساعد را برای ادامه فعالیت آنان در كشور تامین كرد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط و ظرفیت برای حمایت از تولید در بخش های مختلف اقتصادی فراهم است و با عزم و اراده ملی می توان به سرمایه و كار ایرانی رونق بیشتری بخشید.

وی اظهار داشت: حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی علاوه بر استقلال اقتصادی در خنثی سازی تحریم های دشمنان موثر است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group