دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

دختر 9 ساله ساوه ای به نام حوریه امیدی با شرکت در انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه در روز 12 اسفند از مسوولان شهرستان درخواست هدیه نمود.

به گزارش اختصاصی رادیو ساوه این دانش آموز ساوه ای با حضوردر شعبه 12 اخذ رای واقع در آموزشگاه رسالت ساوه  نامه ای را که در پاکتی زیبا تقاشی نموده بود  را به داخل صندوق رای انداخته می اندازد.

وی در این نامه نوشته است: روز 12 اسفند تولد من حوریه امیدی است دختر 9 ساله شما چون نمی توانم رای بدهم این پاکت را به صندوق می اندازم از شما می خواهم هدیه تولد من را بدهید منتظر هستم. من رای می دهم ایرانیم و ایران را دوست دارم .موفق باشید با تشکر شماره ما : ....... حوریه امیدی

حوریه امیدی نویسنده این نامه در گفت و گو با رادیو ساوه گفت: من روز 12 اسفند با حضور خود در انتخابات خواستم به دشمنان انقلاب اسلامی بگویم که درست است که سن من برای رای دادن قانونی نشده است اما بدانند که حضور ما کودکان در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان است.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز با رویت این نامه در پاسخ به درخواست این دانش آموز ساوه ای دستور داد با هدیه ای از حضور این دختر 9 ساله در حماسه 12 اسفند و نوشتن این نامه تقدیر شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group