سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

هشتمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ساوه در سال 90 با حضور امام جمعه غرق آباد، معاون استاندار و فرماندار، منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس نهم و اعضای شورای اداری شهرستان ساوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه مرکزی امام جمعه غرق آباد در این جلسه در سخنانی با بیان آیات و روایاتی در باب معاد و روز قیامت گفت: تجسم اعمال یکی از صحنه های روز قیامت است.
حجت الاسلام علی جنتی نیا افزود: از زیبایی های پایان سال و عید نوروز حسابرسی است و باید همه ما این مهم را در مورد خودمان که حساب نفس است انجام دهیم.
وی حساب نفس را مختص روز های پایانی سال ندانسته و بیان کرد: حساب نفس باید هر روز و هر شب در انسان صورت گیرد. جنتی نیا با اشاره به اینکه در پایان سال محاسبه امور مادی و معنوی ضروری است، خاطر نشان کرد: انسان باید نسبت به عبادت، تضرع و مناجات بی قرار باشد.
به گزارش ایسنا، فرماندار ساوه نیز در این جلسه با بیان اینکه سال 1390 با همه فراز و نشیب روزهای پایانی خود را طی می کند گفت: ادامه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، سرشماری عمومی نفوس و مسکن، راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری انتخابات مجلس نهم از مهمترین وقایع سالجاری بوده است.
علی محمد گلستانی فرد درگذشت نماینده خدوم و پر تلاش شهرستانهای ساوه و زرندیه را یکی از وقایع تاسف انگیزی دانست که در سالجاری بوقوع پیوست و افزود: این واقعه تالم انگیز به هیچ عنوان از اذهان مردم و مکتوبات تاریخ حذف نخواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه اظهار کرد: انتخابات در این حوزه انتخابیه آرام، با نظم و پرشور برگزار گردید که صحت انتخابات نیز تائید و با تنظیم اعتبار نامه و ارسال به مراجع ذیربط پرونده انتخابات بسته می شود.
فرماندار ساوه همچنین از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا انجام اقدام لازم نسبت به بررسی اعتبارات مانده سالجاری در جهت تعیین و اعلام پروژه هایی که در سال آینده مربوط به برنامه پنجم توسعه بوده و اولویت دارند تسریع نمایند.
گفتنی است در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه به بیان گزارشی از اقدامات پلیس در سطح شهرستان پرداخت.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group