يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه در جلسه شورای اداری این شهرستان از کاهش 50 درصدی وقوع قتل و 25 درصدی وقوع نزاع های دسته جمعی در سالجاری نسبت به مدت مشابه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، سرهنگ مصطفی ویسمه ای با تشریح عملکرد یک ساله پلیس با بیان آمار و ارقام گفت: در سال جاری یک هزار 465 مورد سرقت در شهرستان کشف و در این خصوص یک هزار و 76 سارق دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه 100 درصد قتلهای صورت گرفته در شهرستان با اقدام به موقع پلیس کشف شده است، افزود: چند مورد از قتل های صورت گرفته در شهرهای دیگر کشور در این شهرستان شناسایی و قاتل یا قاتلین دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر شاهد افزایش 39 درصدی کشفیات بوده ایم، بیان کرد: 126 کیلو انواع مواد مخدر که اکثر آنها صنعتی بوده اند کشف و در این میان 588 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده اند.
این مقام انتظامی از دستگیری 210 نفر از معتادین و کارتن خواب ها نیز خبر داد و گفت: رشد 20 درصدی کشف سلاح جنگی، کشف 6 هزار و 378 عدد انواع ماهواره، کشف 15 هزار و 317 بطری مشروبات الکلی و یک هزار 411 لیتر مشروبات دست ساز و نیز دستگیری 55 نفر از اراذل و اوباش از دیگر اقدامات پلیس در سال جاری بوده است.
ویسمه ای در پایان از کاهش 7 نفر متوفی تصادفات شهری و 55 نفر تلفات جاده ای نیز خبر داد و با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و افزایش سوانح رانندگی خاطر نشان کرد:هر تصادفی زاییده یک تخلف رانندگی است و باید با بالا بردن شریف ایمنی و نیز ارتقای فرهنگ ترافیکی شاهد کاهش تصادفات به ویژه در تعطیلات نوروزی باشیم.
وی در پایان به بیان توصیه های پلیسی در خصوص تعطیلات نوروز به منظور کاهش سرقتها و جرایم دیگر پرداخت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group