جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: این شهرستان با آمادگی كامل به استقبال بهار می رود.

علیرضا هدایتی افزود: ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان با حضور دستگاه های اجرایی فعال شده و برنامه های قوی و كارآمدی در حوزه اسكان و خدمات رفاهی، امداد و نجات، بازرسی و تنظیم بازار، نظم و امنیت، برنامه های فرهنگی و هنری تدارك و ساماندهی شده است.

وی اظهار كرد: كمیته نظارت برای ارزیابی فعالیت دستگاه های اجرایی مسوول در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان زرندیه فعال شده و عملكرد دستگاه ها به صورت مستمر رصد می شود.

فرماندار شهرستان زرندیه بیان كرد: برنامه گسترده ای در نظافت شهر و زیباسازی منظر شهری و نصب المان های نوروزی منطبق بر آرایه های فرهنگ بومی و جشن های شاد فرهنگی برای روزهای تعطیل نوروز تدارك شده است.

هدایتی اضافه كرد: سفره های هفت سین و نمادهای سنتی نوروز در سطح پنج شهر شهرستان زرندیه نصب می شود و نهضت اصلاح و مرمت مبلمان شهری در سطح این شهرستان انجام شده است.

وی تصریح كرد: با كمك تشكل های غیر دولتی و همیاران گردشگری برنامه مفصلی برای شناساندن و معرفی ظرفیت های گردشگری، تاریخی و مذهبی شهرستان زرندیه در ایام نوروز تدارك شده و بیش از دو هزار وسیله تبلیغی گردشگری برای راهنمایی و معرفی ظرفیت های این شهرستان به مسافران نوروزی آماده توزیع است.

شهرستان زرندیه با 55 هزار و 700 نفر جمعیت در شمال شرق استان مركزی قرار دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group