جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سووالات نمایندگان مردم بیانگر قانونگرایی و احترام وی به جایگاه و شان قوه مقننه است.

علیرضا هدایتی افزود: مقام معظم رهبری تاكید ویژه ای بر تعامل سازنده بین قوا و هم افزایی توان و امكانات كشور در راستای اهداف سند چشم انداز توسعه و برنامه های كلان دارند و حضور امروز رییس جمهوری در خانه ملت لبیك به فرامین مقام ولایت بود.

وی اظهار كرد: رییس جمهوری با حضور در مجلس و پاسخگویی به سووالات نمایندگان ضمن ادای احترام به خانه ملت و مردم ، به دیدگاه ولایی و قانونی خود عمل كرد.

فرماندار شهرستان زرندیه خاطرنشان كرد: دولت نهم و دهم با شور خدمتگذاری یكی از بهترین دولت ها در حیات 33 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده كه خدمات ارزنده آن در جراحی اقتصادی، عمران و آبادانی مناطق محروم و طرح های اقتصادی قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان زرندیه توضیح داد: مردم و مسوولان شهرستان زرندیه بی صبرانه منتظر چهارمین سفر ریاست جمهوری به استان مركزی هستند و تمامی نیازها و برنامه های مورد نظر برای حضور و استقبال گرم از هیات دولت و طرح مشكلات آماده شده است .

هدایتی بیان كرد: پیشرفت خوبی در مصوبات سه سفر استانی قبل رییس جمهوری در شهرستان زرندیه حاصل شده اما این شهرستان تازه تاسیس به شدت نیازمند تقویت زیرساخت ها برای شتاب بخشی به آهنگ توسعه است و این مهم در برنامه های سفر چهارم دولت پررنگ دیده شده است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group