پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه گفت: بزرگترین طرح آموزشی پسماند در این شهر با توزیع بیش از 400 هزار بروشور میان شهروندان آغاز شد.

رضا یزدی با بیان اینكه این طرح با هدف ارتقای سطح آموزش های شهروندی اجرا می شود، افزود: آموزش و اطلاع رسانی بیشتر موجب كاهش مشكلات مربوط به پسماند می شود.

وی بیان كرد: همچنین علاوه بر توزیع این بروشورها حدود 40 هزار پاكت حاوی یك حلقه سی دی و نه بروشور آموزشی در زمینه پسماند به همراه یك پلاستیك زباله خودرو و سولات مربوط به مسابقه در درب منازل به شهروندان تحویل می شود.

وی اظهار داشت: از سال آینده هرماه یك سوال توسط این سازمان در زمینه پسماند مطرح می شود و ماهانه به پنج نفر از شهروندان به قید قرعه هركدام یك دستگاه دوچرخه اهدا خواهد شد.

یزدی ادامه داد: كسانی می توانند عضو سازمان پسماند شوند و در این مسابقات شركت كنند كه با مطالعه این بروشورها نخستین پاسخ صحیح موجود آن را در فروردین ماه سال 91 از طریق پیامك به این سازمان ارسال كنند.

وی افزود: اجرای طرح تفكیك پسماند های خشك یكی از نیازهای زندگی شهری است كه با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی و كمك به اقتصاد و به حداقل رساندن دفع پسماندهای شهری انجام می شود

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group