پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

جشن احسان و نیكوكاری روز پنج شنبه در پایگاه های مختلف ساوه با حضور برخی مسئولان محلی آغاز شد.

مدیر كمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه در حاشیه افتتاح این پایگاه ها، گفت: جشن احسان و نیكوكاری در ساوه امسال توسط 210 پایگاه ثابت و سیار در سطح این شهرستان انجام می شود.

محمد تقی جوادی با بیان اینكه 190 پایگاه ها در مدارس و مابقی به صورت ثابت و سیار است، افزود: این پایگاه ها با هدف جمع آوری كمكهای مردم نوعدوست در جشن نیكوكاری دایر شدند.

وی با اشاره به نوع دوستی اقشار مختلف مردم ساوه اظهار داشت: سال گذشته مردم سخاوتمند این شهرستان یك میلیارد ریال در جشن نیكوكاری به نیازمندان و محرومان اهدا كردند كه پیش بینی می شود این رقم امسال به یك میلیارد و 500 ریال افزایش یابد.

وی با بیان اینكه زنگ نیكوكاری 17 اسفندماه جاری در مدارس این شهر نواخته شد، ادامه داد: امسال كمك های مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می شود و به دانش آموزان شركت كننده در جشن عاطفه ها به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

جوادی اظهار داشت: این جشن ملی با همكاری صداو سیما، آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج ، بسیج دانش آموزی و كمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهر برگزار شد.

وی گفت: در روز جمعه (19 اسفند) نیز پایگاه ثابت كمیته امداد در محل مصلی نماز جمعه ساوه مستقر می شود و خیرینی كه نتوانستند در روز جشن نیكوكاری شركت كنند، می توانند كمكهای نقدی و جنسی خود را به این پایگاه تحویل دهند.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری جشن نیكوكاری، فراهم آوردن پوشاك و لوازم مورد نیاز نوروزی خانواده هایی است كه توان مالی لازم را برای تامین نیازهای فرزندان خود ندارند.

به گفته وی، كمك به نیازمندان و محرومان از سنت‌های پسندیده دین مبین اسلام است و مردم باید در این امر خیر از یكدیگر پیشی بگیرند.

14 تا 21 اسفند ماه به عنوان هفته احسان و نیكوكاری نامگذاری شده است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group