پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

ميانگين سرانه فضاي سبز اين شهر از ميانگين کشوري بيشتر است

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ساوه گفت: ميانگين سرانه فضاي سبز اين شهر با توجه به موقعيت جغرافيايي و اقليمي از ميانگين کشوري بيشتر است.

 

همزمان با هفته منابع طبیعی جمعی از مسوولان محلی ساوه با حضور در بوستان ریحانة‌النبی این شهر چند اصله نهال غرص کردند.

 

محمد شکروی در این مراسم با بیان اینکه ايجاد فضاي سبز و حفظ فضاي سبز موجود يكي از اولويت‌هاي مهم این سازمان است، گفت: کاشت نهال در این بوستان به منظور ارتقای فرهنگ مشارکت مردم در توسعه فضای سبز صورت می‌گیرد.

 

وی افزود: یکی از زیبائی‌های خلقت درخت است و برای حفظ زیبایی طبیعت باید ضمن کاشت درخت در حفظ و نگهداری آن نیز بکوشیم.

 

شکروی با اشاره به نقش فضای سبز در توسعه شهرها بیان کرد: ایجاد فضای سبز و نگهداری آن به حفظ و افزایش زیبایی شهر کمک قابل توجهی خواهد کرد و با این کار شاهد شهری سر سبز و آباد خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه امروز وجود درختان در حفظ سلامت زیست محیطی شهر بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد، تصریح کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز بستر مناسبی را برای توسعه فضای سبز در شهر ساوه فراهم کرده است.

 

شکروی با تأکید براینکه تمام سعي و تلاش مجموعه اين سازمان براين هدف استوار است كه بر طراوت و سرسبزي سيماي شهر افزوده شود، بیان کرد: ميانگين سرانه فضاي سبز اين شهر با توجه به موقعيت جغرافيايي و اقليمي از ميانگين کشوري بيشتر است.

 

وی با یادآوری اینکه سرانه فضاي سبز در شهر ساوه براي هر نفر حدود 13 متر مربع است، خاطرنشان کرد: وسعت فضاهاي سبز اين شهر دو ميليون و 675 متر مربع، شامل 61 پارک محله‌اي، 13 پارک اصلي و ساير فضاهاي سبز است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group