شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از دستگيري 11 عضو باند سرقتي كه با حمله به رانندگان كاميون‌هاي در حال استراحت شمش آلومينيوم و آهن‌آلات آنان را به سرقت مي‌بردند، خبر داد.

 

سرهنگ ناصر اصلاني در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد محموله خودروهاي سنگين در شهرستان ربا‌ط‌كريم در طول هفته گذشته رسيدگي به اين موضوع در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت، گفت: ماموران در بررسي اوليه و تحقيق از شاكيان دريافتند كه سارقان در ساعت اوليه صبح با حمله به رانندگان كاميون‌هاي در حال استراحت كه داراي بار آهن‌آلات و شمش آلومينيوم بودند پس از شكستن شيشه‌ خودروهاي سنگين، دست و پاي آنها را بسته و با استفاده از گاز اشك‌آور رانندگان را به قسمت عقب تريلي منتقل كرده و پس از سرقت محموله بار آنان خودرو را به همراه راننده در مناطق نامعلوم رها كرده و متواري مي‌شدند.

 

اصلاني افزود: ماموران پليس آگاهي پس از بررسي محل‌هاي سرقت و كنترل مناطق تخليه محموله‌هاي باري توانستند محل تخليه محموله‌هاي سرقتي را در «منجيل‌آباد» شناسايي كرده و در يك عمليات غافلگيرانه دو سارق به نام‌هاي «فرشيد» و «منصور» را كه هر دو ساكن تهران بودند، دستگير كنند.

 

فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بيان اينكه ماموران پليس آگاهي با كنترل و مراقبت محل‌هاي تخليه محموله‌هاي سرقت شده چهار عضو باند سارقان به نام‌هاي «محمد»، «ابراهيم»، «غلامرضا» و «رضا» را كه ساكن استان‌هاي قزوين و همدان بودند را دستگير و دو محموله بار سرقتي آهن‌آلات و شمش‌هاي آلومينيوم از مخفي‌گاه آنان كشف و ضبط كردند.

 

وي افزود: در بازجويي‌هاي پليس محل اختفاي پنج سارق ديگر در شهرستان اسلامشهر مورد شناسايي قرار گرفت و هرپنج سارق به نام‌هاي «حميدرضا»،«عليرضا»،«مجتبي»، «عليرضا» و «حامد» دستگير شدند.

 

اصلاني با بيان اينكه در بررسي سوابق «عليرضا» كه رياست اين باند را برعهده داشت، مشخص شد كه متهم تنها پس از گذشت 10 روز از آزادي‌اش از زندان با تشكيل باندي از همدستان قبلي خود اقدام به سرقت خودروهاي سنگين در محور ساوه ـ تهران مي‌كردند، گفت: اين افراد در بازجويي‌هاي خود به 11 فقره سرقت محموله خودروهاي سنگين در 20 روز گذشته اعتراف كردند.

 

اصلاني افزود: در اين عمليات پليس چنددستگاه كفي‌تريلر، يك دستگاه كاميون، يك دستگاه وانت‌نيسان، يك دستگاه موتورسيكلت و دو محموله 20 تني آلومينيوم و 25 تني نبشي آهن‌آلات كشف كرد كه بر اساس برآورد كارشناسان ارزش ريالي اقلام مكشوفه به دو ميليارد و 200 ميليون ريال مي‌رسيد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group