جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

تمامی اخبار

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری ساوه از برگزاری طرح اشنایی دانش آموزان با اصول حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و نیز جشنواره نقاشی در مدارس شهرستان خبر داد.
سهراب پاژنامه با اعلام این خبر افزود: توسعه فرهنگ نگهداری فضاهای سبز و نیز منابع طبیعی و آشنایی دانش آموزان از اهداف اجرای این طرح است.
وی توزیع بروشورهای آموزشی و نیز لوح فشرده را از برنامه های جانبی این طرح عنوان کرد و افزود: حضور کارشناسان منابع طبیعی در مدارس برای انتقال مفاهیم منابع طبیعی و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از عرصه های طبیعی از دیگر برنامه هاست.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوه همچنین از برگزاری جشنواره نقاشی در مدارس شهرستان نیز خبر داد و گفت: در این جشنواره که بطور نمادین در آموزشگاه تهذیب برگزار شد دانش آموزان نقاشی های خود را با موضوع منابع طبیعی به تصویر كشیدند و در پایان به نقاشی های برتر جوایزی اهداء شد.
پاژنامه خاطر نشان کرد: در این جشنواره كارشناسان مباحثی را در رابطه با اهمیت منابع طبیعی مطرح كردند و دانش آموزان نیز نقاشی های خود را با موضوع منابع طبیعی، درخت و درختكاری به تصویر كشیدند.
وی تصریح کرد: در راستای برنامه‌های هفته منابع طبیعی هر ساله از 15 الی 21 اسفند، برنامه‌های متنوعی همچون درختكاری، نقاشی و مقاله نویسی با موضوعات منابع طبیعی در این شهرستان برگزار می‌شود.
گفتنی است در پایان مراسم شركت كنندگان با كاشت نهال در محوطه آموزشگاه هفته منابع طبیعی را گرامی داشتند

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group