جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

تمامی اخبار

عملیات احداث یک مجتمع آموزشی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال  Image
همزمان با دهه مبارک فجر عملیات احداث یک مجتمع آموزشی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط یک خیر ساوه ای با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از خیرین مدرسه ساز و مسوولان محلی آغاز شد.
 
 با تخریب ساختمان فعلی دبیرستان دخترانه عصمتیه که حدود 32 سال قدمت دارد و دچار فرسودگی شده است این مجتمع شامل یک دبیرستان و یک آموزشگاه راهنمایی 12 کلاسه بوده که در زمینی به مساحت 4 هزار و 80 متر مربع و زیربنای 3 هزار و 500 متر توسط خیر ساوه ای محمد باقر صدوقی ظرف مدت 6 ماه احداث می شود.
 
امام جمعه ساوه در این مراسم در سخنانی گفت: دین مبین اسلام اهمیت زیادی را برای علم آموزی قائل است.
 
حجت الاسلام سید حسین تقوی با تقدیر از اقدام خداپسندانه محمد باقر صدوقی خیر مذرسه ساز گفت: کار خیرین مدرسه ساز کاری ماندگار و در پیشگاه خدای تعالی اجر مضاعف دارد.
 
وی بیان کرد: در ارزش و عظمت کار خیرین مدرسه ساز همین بس که آینده سازان و افتخار آفرینان کشور از همین مدارس آموزش دیده و در آینده عهده دار مسوولیت های بزرگ می شوند.
 
به گزارش ایسنا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز گفت: خیرین مدرسه ساز در جهت علم آموزی دانش آموزان اقدامات ارزنده ای انجام می دهند.
 
 عبدالله سالمی افزود: علم باعث شکوفایی جامعه می گردد و خیرین نیز در تحقق این مهم سهیم هستند.
 
همچنین در دهه مبارک فجر کلنگ احداث یک مجتمع آموزشی دیگر شامل 2 مدرسه 12 کلاسه نیز با مشارکت سازمان مسکن و شهرسازی و سازمان نوسازی مدارس استان مرکزی در شهرک علوی به زمین زده شد.
 
گفتنی است مصلی امام علی (ع) و حوزه علمیه این شهر نیز توسط محمد باقر صدوقی خیر ساوه ای احداث گردیده است و وی در نظر دارد یک دستگاه ام آر آی را نیز به بیمارستان شهید مدرس ساوه اهدا کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group