جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

وی همچنان رئیس بیمارستان شهید مدرس ساوه می باشد.

Imageچندی است که شنیده می شود که دکتر شهلا میرگلوبیات چون رئیس بیمارستان شهید مدرس ساوه است نمی تواند به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس شرکت نماید اما وی در گفت و گو با ما اعلام کرد اواخر هفته آینده با حضور در ستاد انتخابات شهرستان ساوه ثبت نام خود را برای کاندیداتوری مجلس نهم انجام می دهد.

گفتنی است که دکتر میرگلوبیات همچنان رئیس بیمارستان باقی خواهد ماند و سمت مدیریتی ایشان در این بیمارستان هیچ منافاتی با کاندیدا شدن وی ندارد .

وی با اشاره به حضور خود در انتخابات افزود: بنا به درخواستهای مکرر مردمی و با توجه به اینکه در دو دوره ی گذشته مردم قدرشناس ساوه و زرندیه به اینجانب اعتماد نموده و با حضور در پای صندوق های رای آراء قابل توجهی را به نام اینجانب به صندوق ها ریختند در نظر دارم تا بار دیگر وارد صحنه انتخابات شوم و امیدوارم با حمایت مردم پیروز این دوره از انتخابات شوم.

 وی در پاسخ به سوال رادیو ساوه مبنی بر حمایت جناحها و احزاب مختلف از وی در انتخابات گفت: بنده در این دوره از انتخابات بصورت مستقل رقابت خواهم کرد.

میر گلو بیات که اصالتا اهل زرندیه است پزشک متخصص زنان بوده و با ورود وی به گردونه انتخابات ساوه و زرندیه ضمن افزایش شمار کاندیداها شاهد رقابت سختی  در این حوزه انتخابیه خواهیم بود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group