شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

2 واحد آموزشي جديد در ساوه افتتاح مي‌شود Image

معاون برنامه‌ريزي و توسعه‌ي مديريت آموزش و پرورش ساوه گفت: در ابتداي مهر سال‌جاري 2 واحد آموزشي جديد التأسيس در اين شهرستان افتتاح مي‌شود.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، مرتضي كريمي در مراسم افتتاح طرح توسعه‌ي ساختمان اداري آموزش و پرورش ساوه با اعلام اين خبر اظهار کرد: آموزشگاه‌هاي راهنمايي امام حسين (ع)‌ و دبيرستان حضرت امام صادق (ع)‌ در مهرماه سال 1390 افتتاح مي‌شود.

 

 وي ادامه داد: آموزشگاه امام حسين (ع)‌ با اعتباري بالغ بر 800 ميليون تومان در زميني به مساحت 3 هزار و پانصد متر مربع و با زير بناي يك هزار و هفتصد و پنجاه متر مربع در سه طبقه احداث شده است و داراي 12 كلاس درس است.

 

معاون برنامه‌ريزي و توسعه‌ي مديريت آموزش و پرورش ساوه بیان کرد: 600 ميليون تومان از اعتبار ساخت اين واحد آموزشي از سوي خيّرمرحوم حاج رضا ذوالفقاري به آموزش و پرورش اهداء شده است و مبلغ 200 ميليون تومان نيز از محل اعتبارات دولتي هزينه شده است.

 

 كريمي در خصوص دبيرستان حضرت امام صادق (ع) نيز گفت: اين واحد آموزشي 12 كلاسه در زميني به مساحت 2هزار و صد متر مربع در 3 طبقه احداث شده و داراي يك هزار و 750 مترمربع زير بنا است.

 

 وي عنوان کرد: يكصد و 30 ميليون از اعتبار ساخت اين واحد آموزشي از سوي خيّر بزرگوار جناب آقاي حاج محمود جراحي پرداخت شده است و 600 ميليون تومان نيز از محل اعتبارات دولتي هزينه شده است.

 

کریمی اظهار کرد: ساخت اين 2 واحد آموزشي به ترتيب 2 و 3 سال به طول انجاميده است.

 

معاون توسعه و برنامه‌ريزي آموزش و پرورش شهرستان ساوه با اشاره به طرح توسعه‌ي ساختمان اداري این نهاد گفت: اين طرح در زمين به مساحت 700 متر مربع و با اعتباري 150 ميليون تومان از محل كمك‌هاي خيّرين و شركت‌هاي صنعتي در 2 طبقه به انجام رسيده است.

 

گفتنی است، ساوه هم اكنون داراي 1616 كلاس درس است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group