جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

انتقاد در حوزه‌های مختلف برای روشنگری جامعه حق خبرنگاران است Image

فرماندار ساوه به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان از خبرنگاران این شهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آوردند.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، علی‌محمد گلستانی‌فرد در این آئین در سخنانی با گرامیداشت فرا رسیدن 17 مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: رسالت حرفه مقدس خبرنگاری انعکاس واقعیت‌ها چه به صورت شیرین و چه به صورت تلخ است.

 

وی ادامه داد: انتقاد و طرح مسایل در حوزه‌های مختلف در راستای روشنگری جامعه حق خبرنگاران است چرا که در خیلی از موضوعات که دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند آن‌ها را انعکاس دهند خبرنگاران بدون هیچ‌گونه محدودیتی اطلاع‌رسانی می‌کنند.

 

گلستانی‌فرد با اشاره به شرایط و ویژگی‌های خاص شهرستان ساوه، اظهار کرد: دراین شهرستان به دلیل شرایط خاص رویدادهای فراوان و متعددی در آن رخ می‌دهد که با تلاش خبرنگاران در بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی می‌شود که لازم است از زحمات این عزیزان تقدیر شود.

 

فرماندار شهرستان ساوه در پایان سرعت، دقت و صحت خبر را از اصول اولیه حرفه خبرنگاری برشمرد و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با لحاظ کردن این اصول باید به بیان واقعیات جامعه بپردازند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group