جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

نیروی انتظامی ساوه توانست رتبه اول استان را کسب کند. Image

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه: خبرنگاران بهترین یاوران پلیس در عرصه جنگ نرم هستند

 

 سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای، در مراسم تجلیل از خبرنگاران وظیفه اصحاب رسانه را حفظ نظام و ارتقای آگاهی مردم دانست و گفت: خبرنگاران بهترین یاوران پلیس در عرصه جنگ نرم هستند.

 

سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای ادامه داد: حبرنگاران تنها کسانی هستند که می‌توانند با سلاح قلم خویش ناجا را یاری کنند و تمام رخدادهایی که در ارتقای امنیت مردم رخ می‌دهد را به افکار عمومی اطلاع دهند.

 

 وی ادامه داد: اعتقاد دارمی هر چقدر مردم بیشتر در وقایع روز قرار گیرند خود را در برابر آسیب‌ها و تهدیدهای دشمن ایمن خواهند کرد.

 

 این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی شهرستان در سال گذشته گفت: نیروی انتظامی شهرستان ساوه توانست در سال گذشته با کاهش 13 درصدی در وقوع جرایم و سرقت‌ها و نیز افزایش 137 درصدی در کشفیات رتبه اول استان را کسب کند.

 

 ویسمه‌ای در پایان تصریح کرد: دستگیری 404 نفر از سارقین کاهش 26 درصدی سرقت موتور سیکلت، کاهش 48 درصدی سرقت احشام، کاهش 31 درصدی کیف قاپی و افزایش 13 درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش 784 درصدی کشفیات ماهواره و کاهش 36 درصدی تلفات جانی در تصادفات از دیگر فعالیت‌های پلیس در سال‌جاری است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group