سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

تمامی اخبار

گسترش معروف‌ها را وظيفه خبرنگاران است Imageامام جمعه شهرستان ساوه گفت: ايجاد امنيت فرهنگي و اجتماعي كار اصلي اصحاب رسانه است.

 

حجت‌الاسلام سیدحسین تقوی، امام جمعه ساوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با بيان آيات و رواياتي در خصوص كار خبرنگاري اظهار کرد: ايجاد امنيت فرهنگي و اجتماعي كار اصلي اصحاب رسانه است و از راه كارهاي ايجاد امنيت اجتماعي و فرهنگي اين است كه معروف‌ها برجسته شود كه در اين‌صورت منكرها كنار مي‌روند و لذا نبايد مستقيم سراغ منكر رفت.

 

وی گسترش معروف‌ها را وظيفه خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگار بايد نوآور و مبتكر بوده و داراي خلاقيت باشد، كه در اين‌صورت روحيه تحليل‌گري او تقويت شده و به راحتي مي‌تواند اخبار و وقايع را تحليل کند كه اين بسيار حایز اهميت است.

 

تقوی با اشاره به عدم شخصيت‌سازي منفي از سوي جرايد و نشريات افزود: جرايد بايد مراقب تيترها و انتخاب عناوين باشند چرا كه بعضي تيترها پروژه‌هاي نظام را خنثي مي‌كند و خبرنگاران بايد انتقاد و انتقام را از يكديگر جدا کنند.

 

امام جمعه شهرستان ساوه در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبر نيز با برگزاري جلسات منظم ضمن ديدار با يكديگر و انتقال تجربيات و بررسي نقاط ضعف و قوت جرايد مربوط به خود مي‌توانند نقش بسيار مهمي در تقويت روح خبرنگاري و ثبت صحيح وقايع و اخبار داشته باشند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group