پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

تمامی اخبار

نامگذاري روز خبرنگار نشان از اهميت و جايگاه خبرنگاران در سطح جامعه دارد

Imageرئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي زرنديه گفت: روز خبرنگار تاكيدي بر تلاش ايثارگرانه و مجاهدت عاشقانه خيرنگاران و اصحاب رسانه است.

حسين محمودي فر با بيان اينكه خبرنگار تجلي همت براي تحقق عدالت است،افزود: احساس مسووليت اجتماعي، صداقت، رعايت عدالت و انصاف، شم خبري، تخصص، ارتباط با مردم و تعهد در برابر جامعه، سرعت عمل و خلاقيت بخشي از ويژگي هاي يك خبرنگار هستند.
وي، با بيان اينكه نامگذاري روز خبرنگار نشان از اهميت و جايگاه خبرنگاران در سطح جامعه دارد، اظهار داشت: كشور ايران در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر سلاح با اعتقادات ديني و معنوي راسخ مردم به ويژه جوانان با دشمنان مقابله كرد و رسالت امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان و ايجاد بصيرت و اعتماد در مردم است.
وي، با بيان اينكه بخش اعظم آگاهي و بصيرت دهي به جامعه توسط خبرنگاران محقق مي‌شود، افزود: شاخصه‌هاي بارز مردم نظير دشمن شناسي ،بصيرت و اعتماد، دشمنان ما را هميشه وادار به عقب‌نشيني كرده و در اين راستا اصحاب رسانه وظيفه خطيري را عهده‌دار هستند.
محمودي فر افزود:مسوولان بايد هميشه پاسخگوي اعمال خودشان باشند و خبرنگاران به عنوان نماينده افكار عمومي اين حق را دارند كه از آنان سووال كنند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group